Xi'an - Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Margot Dijk - WaarBenJij.nu Xi'an - Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Margot Dijk - WaarBenJij.nu

Xi'an - Chengdu

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Margot

27 Juli 2010 | China, Chengdu

We zijn met vliegtuig van Xi'an naar Chengdu gegaan ipv met de trein wegens overstromingen.
We hadden een voorspoedige vlucht en zijn inmiddels de tweede dag in Chengdu.
Vandaag hebben we pandareservaat bezocht. Daarna zijn we de binnenstad in gegaan van Chengdu en hebben een stadspark bezocht. We hebben ons goed vermaakt met de plaatselijke bevolking. Leuk om te zien hoe Chinezen zich op allerlei manieren vermaken. Spelletjes doen, thee drinken, muziek maken, dansen. Noem maar op.
Vanavond zijn we naar opera hier in Chengdu geweest. Heel anders als wij in Nederland/Europa kennen. Zeer indrukwekkend. Mooie kostuums, zang, muziek, schimmenspel, maskers wisselen. noem maar op. Echt toppie.
Morgen nog een dag Chengdu en als alles goed gaat gaan we dan weer met de trein naar de volgende locatie.
Veel liefs van ons. Leuk al jullie reacties!!!!
Peter en Margot

• 27 Juli 2010 - 14:09

Til En Jan:

Hoi Margot en Peter,

Hoop voor jullie, dat je niet al te veel last meer hebt van de overstromingen, want dat zo wel jammer zijn van de reis. Leuk om het zo te volgen.
    Veel liefs van ons
    Jan en Til

• 27 Juli 2010 - 14:52

Wim En Mieke:

wat leuk ,te zien dat jullie diezelfde operavoorstelling zagen als mieke en ik toentertijd,geweldige herinnering..en fijn dat je zo te zien het allemaal naar den zin hebt, houden zo, goede reis verder (s )

• 27 Juli 2010 - 15:52

Inge:

Hee lieverds, geniet er lekker van! klinkt allemaal echt super!
    vergeet niet om de glibberige varkenspootjes met stokjes te eten!

kussen uit Delft

• 27 Juli 2010 - 16:06

Klaas En Inge:

Weet je nog Margot, met de trein in Thailand, dat was een super rit, vooral de show die je weg gaf. Knuffie

• 27 Juli 2010 - 17:20

Clettertje:

Misschien iets voor Theatr'EL de opera...:)

• 27 Juli 2010 - 17:24

Wim En Mieke:

vertel bert ...

• 28 Juli 2010 - 10:29

Hannelore:

Hoi, leuk om zo jullie avonturen te lezen.
    Geniet lekker verder. Groeten vanuit AFL

• 28 Juli 2010 - 12:18

Helma Weetink:

Leuk om jullie verslagen te lezen, Gootje. Geniet ervan en doe voorzichtig.
    Groetjes van Joop en Helma, ook aan Peter natuurlijk.

Margot

Tot 2013 reisde ik samen met mijn lieve schat Peter Ruedisueli de hele wereld over. Van Sri Lanka, Thailand, china tot Mexico, Costa Rica, Panama, Gambia, Kenia, Portugal, China en ga zo nog maar even door. Helaas is de liefde van mijn leven niet meer onder ons! Ik zet mijn levenspad voort en zal nog menig leuke reis in mijn toekomstige leven blijven maken. Na het overlijden van Peter heb ik een relatie gekregen met mijn huidige partner, John van Rijsbergen. We blijven reizen en zullen regelmatig weer een blog bijhouden en binnenkort ook weer met fotos erbij.