weer thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Margot Dijk - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Margot Dijk - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Margotvandijkopreis

Blijf op de hoogte en volg Margot

15 Augustus 2014 | Nederland, ettenleur

Na een prachtig weekend op Schiermonnikoog waar ik veel energie bijgetankt heb ben ik nog naar Ameland gegaan en heb ik bij Els gelogeerd.
Zij was lid van het koor Theatr'EL waar ik jaren lang bij gezongen heb.
Ooit waren wij met Theatr'EL eens voor een optreden in Ameland en we hebben toen overnacht bij de B&B die Els toen nog runde.
Wat een herinneringen die er weer boven kwamen nu ik weer op Ameland verbleef en wat voel ik me inmiddels thuis op dit eiland.
Els woont, voorlopig, in een hartstikke leuk, lief huisje, recht tegenover de kerk. je voelt je meteen welkom in het huisje en het is ook een echt Els huisje.
Els en ik hebben twee avonden heerlijk samen gegeten en we hebben avondwandeling over het strand gemaakt.
op dinsdag 12 augustus zou er een sterrenregen zijn maar dat ging hem niet worden met de bewolking die overheerste.
woensdagavond had Els weer haar eerste zangrepetitie van het seizoen. ik heb mezelf die avond getracteerd op mosselen bij restaurant de Zwaan in Hollum. Tja ik appte vanuit het restaurant naar Mickey of ze nog wist wat daar ook alweer zo speciaal aan was. het was een verhaal met een vlag....
Na de dagen op Ameland ben ik nu weer veilig thuis. ik ben via familie in Woerden terug naar huis gekomen. nu nog even paar dagen eea hier rundumhause doen en dan ist weer werktijd vanaf maandag.
ik kan al met al terugkijken op een meer dan geslaagde zomervakantie, waar ik toch eigenlijk best tegenop zag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

Rondje Nederland

Aanstaande maandag 4 augustus is het dan zover. Dit wordt mijn eerste echte vakantie na het overlijden van Peter en ik moet zeggen... het valt me de afgelopen dagen best zwaar om dit nu alleen aan te gaan.
ik weet dat ik voor de komende kleine twee weken een leuk programma heb waarbij ik leuke dingen ga doen maar het voelt allemaal heel vreemd. vandaag dan toch stilaan begonnen met voorbereidingen zoals ik altijd gewend was. wassen, strijken, schoonmaak, rotzooi ruimen en spullen uitzoeken. morgen alles inpakken.
maandag start mijn reis met een twee daags verblijf bij Monique Dirven in Doesburg. Haar moeder woont bij mij vlak om de hoek Woensdag aanstaande rijd ik door naar het Venetie van Nederland, Giethoorn. ik ben van plan om daar wat te gaan fietsen en uiteraard een bezoek te brengen aan de fanfare en met een bootje door de grachtjes.
vrijdag ga ik naar Schiermonnikoog waar ik deel ga nemen aan een afrikaans weekend volledig verzorgd met maaltijden en met djembeworkshops. Ik ga veel nieuwe mensen ontmoeten daarna. Na deze dagen ga ik nog even langs Els op Ameland om alles van de indrukken die ik op ga doen te verwerken.
naast een goed humeur ga ik meenemen een scrhrift en pen, een paar leesboeken, sportkleding zodat ik weer een paar keer een rondje ga hardlopen en een fijne nieuwe fotocamera om toch wat mooie momenten digitaal vast te leggen.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

weer thuis

15 Augustus 2014

weer thuis

11 Augustus 2014

Schiermonnikoog djembeweekend en Ameland

07 Augustus 2014

giethoorn en meppel

05 Augustus 2014

Doesburg, Zutphen en Bronkhorst
Margot

Tot 2013 reisde ik samen met mijn lieve schat Peter Ruedisueli de hele wereld over. Van Sri Lanka, Thailand, china tot Mexico, Costa Rica, Panama, Gambia, Kenia, Portugal, China en ga zo nog maar even door. Helaas is de liefde van mijn leven niet meer onder ons! Ik zet mijn levenspad voort en zal nog menig leuke reis in mijn toekomstige leven blijven maken. Na het overlijden van Peter heb ik een relatie gekregen met mijn huidige partner, John van Rijsbergen. We blijven reizen en zullen regelmatig weer een blog bijhouden en binnenkort ook weer met fotos erbij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 63885

Voorgaande reizen:

27 Juli 2021 - 11 Augustus 2021

Auto vakantie van 27 juli tmt 11 augustus 2021

25 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

zomervakantie 2015 een reis vol verrassingen

04 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Rondje Nederland

25 April 2014 - 27 April 2014

Margot Go with the flow

26 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Rondreis Highlights van Marokko

13 Juni 2013 - 16 Juni 2013

Weekend London met Pa en Paul

12 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Klassie Spanje rondreis

29 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Haarlem, Praag, Wenen, Budapest, zomer 2012

11 Oktober 2011 - 01 November 2011

Rondreis Highlights van Turkije + Hotel Cesars

17 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Groots China (via Shoestring

10 Augustus 2009 - 25 Augustus 2009

Fly drive vakantie Portugal

28 Juli 2008 - 13 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: