aeria trail gemaakt - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot Dijk - WaarBenJij.nu aeria trail gemaakt - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot Dijk - WaarBenJij.nu

aeria trail gemaakt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Margot

24 November 2007 | Costa Rica, San José

vandaag hebben we een hele mooie toer gemaakt via loopbruggen in de toppen van de bomen. mooie apen gezien. fantastisch. morgen met canopy tour mee.
gisterenavond nog mooie zonsondergang gezien.
super super allemaal. we genieten volop!
tot gauw weer. bedankt voor alle leuke reacties. doei.

• 24 November 2007 - 17:28

Fien Tiberius:

Hallo Margot en Peter,

Inderdaad super wat jullie allemaal te zien krijgen. Je moet niet bang of slecht ter been zijn begrijp ik. Best avontuurlijk, het lijkt me wel wat. Op een "gezonde manier" ben ik een beetje jalours op jullie. Ook zal jullie "reïsgroep" op deze wijze wel steeds hechter onder elkaar worden en zal je er zeker weer echte vrienden bij krijgen.

De groetjes weer en wij reizen op deze wijze een beetje met jullie mee.

Fien en Fred

• 24 November 2007 - 18:28

Klaas En Inge:

Mooie foto's he, vooral die leguaan en kikker enz, allemaal mooi dus.

Kus kus

• 25 November 2007 - 19:10

Polle Dujardin:

Ha die Margot en Peter,

Leuk zeg, om jullie reis zo helemaal te volgen. Ziet er top uit op die foto's!

Groetjes van ons allemaal hier. :)

• 25 November 2007 - 22:29

Wim En Mieke:

hallo hier wij weer wat een leuke foto,s en wat heerlijk dat jullie het ook naar je zin hebben,,,is de loopbrug spannend ook geschikt voor oudjes ..... wij hebben een prachtige zondag gehad met een gezongen mis een prachtige kathedraal en een optocht voor de burgemeester met heel de plaatselijke verenigingen en groepen met muziek mooi indrukwekkende dag,, morgen vliegen we naar lima en dan naar huis,,,ook daar hebben we weer zin in, genietmaar lekker

• 26 November 2007 - 12:34

Wim En Mieke:

heel veel plezier de komende dagen..wij gaan morgen naar huis. dus geniet er lekker van en groet bekenden, kusjes wim mieke

• 26 November 2007 - 13:42

Wim En Mieke :

leuk he zo samen op pad.....

• 26 November 2007 - 23:49

Wim En Mieke:

we kijken vanaf nu dus in etten leur naar jullie verslag veel lieve groeten, dag

• 27 November 2007 - 09:58

Lianne En ALex:

Hoi vakantiegangers

Ik heb net jullie verhalen gelezen. Wat een geweldig land! Ik weet zeker dat Lianne jaloers is naar al die beesten!!!!
    Het is erg leuk om jullie belevenissen zo te lezen. Het tempo ligt wel hoog he?
    Nog veel plezier en tot het volgende berichtje

Groetjes
    Lianne, Alex en............STIPPELTJE

Margot

Tot 2013 reisde ik samen met mijn lieve schat Peter Ruedisueli de hele wereld over. Van Sri Lanka, Thailand, china tot Mexico, Costa Rica, Panama, Gambia, Kenia, Portugal, China en ga zo nog maar even door. Helaas is de liefde van mijn leven niet meer onder ons! Ik zet mijn levenspad voort en zal nog menig leuke reis in mijn toekomstige leven blijven maken. Na het overlijden van Peter heb ik een relatie gekregen met mijn huidige partner, John van Rijsbergen. We blijven reizen en zullen regelmatig weer een blog bijhouden en binnenkort ook weer met fotos erbij.