cahuita naar panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Margot Dijk - WaarBenJij.nu cahuita naar panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Margot Dijk - WaarBenJij.nu

cahuita naar panama

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Margot

05 December 2007 | Panama, Panama-stad

vandaag hebben we afscheid genomen van onze groep nadat we om vijf uur al gewekt werden door de brulapen bij onze appartementjes. we zijn met 6 personen met een busje naar panama vervoerd. bij de douane tussen costa rica en panama heb je een brug over het water waar je wel met een grote bus of vrachtwagen over kunt. echter niet met een minibusje. dus lopend de grensbrug over met bagage. in panama verder met een ander busje naar opstapplaats op bootje dat ons naar de eilanden bij bocas la toro gebracht heeft. wat een belevenissen. we hebben bij ons minihotel dat uit 6 kamers bestaat lekker aan ons privestrandje gelegen en gaan morgen heerlijk het water op met boot en gaan snorkelen en dolfijnen kijken. verder nog wandelen en rode gifkikkertjes zoeken.
vrijdag nog een dag rustig aan en zaterdag gaan we dan terug naar san jose. ik zit hier nu achter de laptop van de eigenaar van ons hotel en kan niet echt makkelijk fotos uploaden. gaat niet snel en is beetje behelpen. jullie moeten dus nog even wachten op meer fotos. het is ook hier fantastisch en ja fien dit is wel onze mooiste reis tot nu toe denk ik.
tot gauw weer, peter en margot

  • 05 December 2007 - 23:21

    Wim Mieke:

    okee leuk dat jullie het goed naar je zin hebben...zo nog even genieten en dan tot maandag...we zijn benieuwd naar jullie belevenissen en goede terugreis wim mieke

  • 06 December 2007 - 09:23

    Fien:

    Dag Margot en Peter,
    Ik dacht dat jullie het nu echt rustig aan gingen doen, maar ik zie dat je de dagen weer helemaal invult, jullie zijn niet meer te stoppen. Ben eigenlijk ook best een beetje benieuwd of jullie tijdens deze reis ook lekker gegeten hebben en of er ook lekkere "drankjes" te krijgen waren. Maar dit worden de verhalen als jullie thuis zijn, dan kunnen we de reis nog een keertje overdoen.
    P.S.: pas op voor de "gifkikkertjes" he!
    Groetjes, Fien

  • 06 December 2007 - 10:45

    Martine:

    Wat een belevenissen allemaal, geweldig! Nog heerlijk genieten en een goede terugreis. Ik ben erg benieuwd naar alle foto's. Groetjes,
    Martine

  • 06 December 2007 - 11:28

    Alex En Lianne:

    Beste wereldreizigers,iedere reis overtreft weer de vorige!Geniet er maar van!

  • 06 December 2007 - 11:37

    Alex En Lianne:

    Peter en Margot,geniet nog maar volop van het mooie weer daar,want in Nederland regent het weer dat het een lieve lust is!

  • 06 December 2007 - 16:21

    Klaas En Inge:

    Hallo lieve mensjes,

    Geniet nog even van deze dagen en van de warmte, het is hier dit landje maar nat en koud, brrrrrr.
    Tot kiekes en knuffel van ons

  • 06 December 2007 - 23:16

    Wim En Mieke:

    hier regen zoals je van ieder hoort... geniet maar en veilig thuis.en dan foto,s kijken.. tot maandag stadion in etten leur om. ???en dan hollandse pot eten??wordt weer wennen..

  • 07 December 2007 - 14:58

    Henny De Groot:

    ola, amigos, como estan? todo bien? Me gust leer su historias... zo nu lekker in het nederlands!! Te leuk Margot, Ik heb heimwee, ik zie jullie echt die grens overlopen..echt zo leuk om jullie verhalen te lezen, kunnen jullie je vast wel voorstellen dat we daar 4 jaar met veel plezier en veel tochten gewoond hebben. Zijn volgens mij wel 4 of 5 keer een weekend op Bocas geweest, eiland zapatillas nog bezocht met een bootje? kon je snorkelen, duiken of is het weer minder! Tjee, zitten jullie in 'ons Panama'...gaaf om dan te lezen dat het jullie mooiste reis is tot nu toe, krijg kippevel!! Doe ze de groetjes daar, ha....ga lekker genieten. groetjes henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Tot 2013 reisde ik samen met mijn lieve schat Peter Ruedisueli de hele wereld over. Van Sri Lanka, Thailand, china tot Mexico, Costa Rica, Panama, Gambia, Kenia, Portugal, China en ga zo nog maar even door. Helaas is de liefde van mijn leven niet meer onder ons! Ik zet mijn levenspad voort en zal nog menig leuke reis in mijn toekomstige leven blijven maken. Na het overlijden van Peter heb ik een relatie gekregen met mijn huidige partner, John van Rijsbergen. We blijven reizen en zullen regelmatig weer een blog bijhouden en binnenkort ook weer met fotos erbij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 64166

Voorgaande reizen:

27 Juli 2021 - 11 Augustus 2021

Auto vakantie van 27 juli tmt 11 augustus 2021

25 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

zomervakantie 2015 een reis vol verrassingen

04 Augustus 2014 - 14 Augustus 2014

Rondje Nederland

25 April 2014 - 27 April 2014

Margot Go with the flow

26 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Rondreis Highlights van Marokko

13 Juni 2013 - 16 Juni 2013

Weekend London met Pa en Paul

12 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Klassie Spanje rondreis

29 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Haarlem, Praag, Wenen, Budapest, zomer 2012

11 Oktober 2011 - 01 November 2011

Rondreis Highlights van Turkije + Hotel Cesars

17 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Groots China (via Shoestring

10 Augustus 2009 - 25 Augustus 2009

Fly drive vakantie Portugal

28 Juli 2008 - 13 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: